Nu är det dags..

Ja idag ska vi på visning, på den lägenheten vi absolut vill ha. S p ä n n a n d e . Men det är ju absolut ingen stor risk att den blir vår satt man ska ju inte hoppas på för mycket.. Jag har även börjat kika på flera ettor nu! Cool. Men idag är det vi, jag o älskling, som kollar:) Hoppas den är så fin som den ser ut..

Jag vaknade för en timme sen typ :O Fattar inte varför med tanke på att vi somna så sent i natt. Vi gjorde ingenting speciellt igårkväll. Åt middag på storvrets grillen, wow. Haha. Sen köpte vi godis och satt bänkade framför Sing a Long:) Så det blev en skön hemmakväll, igen. Myyys som alltid.

Efter visningen idag blir det nog hem och vila.. Har barngympan idag och älskling har träning som slutar när min gympa börjar. Tror iaf att jag vill sova hemma ikväll så vi får se om vi hittar på något mer under kvällen eller om vi ses igen imorgon?

Nej nu ska jag göra i ordning frukost, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback