Snurrrrrig

Jag har rört på mig för mycket sen jag vaknade idag, med tanke på att jag inte är frisk alltså. Så ett tag kändes det som att jag skulle spy för att det var så snurrigt. Wierdo. Men nu känns det väl lite bättre ändå. Skönt.

Har packat ner det mesta av mina grejer i väskorna nu. Förutom det jag kan ha till nästa vecka, de sista dagarna vi är ensamma dvs. Gud vad jobbigt det kommer bli att inte få vara själva helt plötsligt. Men som tur är så blir ju min stuga snart helt klar då kommer jag (så gott som iaf) att bo där hela tiden:) Härligt. Sen har jag även packat ner grejer till älskling eftersom vi förmodligen sover hos mig imorgon, plus inatt.

På lördag ser det ut som att det blir partaj! Innan det ska vi, beroende på hur det blir med älsklings hockey och vad de ifrån Småland vill, göra någon rolig utflykt. Typ heron för bowling, bara gå i stan eller Grönan? Något skoj blir det iaf eftersom dem äntligen är här. Vet inte hur många år sen de var här sist, sjuuukt länge sen.

Ikväll ska jag försöka hinna med att lägga in bilder från Göteborg, det blev bara ett fåtal typ på hotellet och förfesten på rummet iprincip. Och sen från kräftskivan i lördags:) Känns som det blir en del att göra ikväll men älskling har ändå träning och sen har jag ju dagen imorgon på mig också att både städa och lägga upp bilder ;P

Nu ska jag lägga mig på soffan igen och hoppas att illamåendet släpper snart. Bye.


Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill ju med ha bilderna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback