Snyggt :)

Hemkommen från ikea med fyra kuddar med vita & rosa fodral, en pläd, nya örngott, snurrbricka, lampa, 4 glas och en huvudkudde:) Riktigt nöjd men jag vill ändå ha så mycket mer.. Next blir det badlakan, hylla till toaletten och? Jag är galen i Ikea, that's so true!

Vi stannade även på willys på vägen hem där jag sprang in och köpte lite frukt, kattmat (tjänst åt mams), dricka, bröd och tuggummi:) Hihi. Men kom sen på när vi redan var hemma att jag borde köpt middag till helgen med det samma.. Äsch får ta det på lördag förmiddag.

Hann precis hem till idol, typ. Missade lite grann men Marie är ju bäst och henne hann vi se så det var lugnt! Snacka om bra röst hon har, jag äälskar den. Och henne, hon är så jävla bra.

Efter idol satte älskling upp mina hissgardiner sen hoppa vi in i duschen och nu ska vi väl strax krypa ner i den helt nybäddade sängen:) Det är bland det bästa som finns, kombinationen nyduschad - nybäddat - sovsällskap! <3

Imorgon är det äntligen dags för barkarby. Och vi lär ju inte komma hem förrän sent, vi kommer ju inte vara där förrän halv fem kanske? Och då ska vi äta middag någon stans också, båda lär ju vara svin hungriga som vanligt. Haha. Men de stänger inte förrän 20.00 så det är luuuugnt! Sen är det en bra bit hem också..

Nej nattinatti, nu ska jag ha myyys med hjärti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback