Suck och pust..

TRÖTT - bara förnamnet! Jag är helt sjukt trött.. Har precis duschat och satt på mig nya fräscha kläder, men är fortfarande lika jävla trött. Suck. Jag har även packat ner en del i väskan eftersom att älskling har match ikväll och efteråt ska jag med hem till honom och sova. Jag vet inte hur jag ska lyckas orka med tanke på hur seg jag är? Men det löser sig väl det med.

Imorgon jobbar jag 7-16, långt men ändå skönt eftersom jag badar på förmiddagen och vi är tillbaka lagom till lunch, sen vid 12 har vi planering, fram till 16 då jag slutar! Snacka om "kort"dag. Jag o mami ska åka till Ikea då:) Yeyy! Har skrivit ner allt (?) jag behöver som ska inhandlas. Äntligen. Det kommer bli en hel del vill jag lova.. Hoppas även att vi hinner kolla på teve när vi ändå är i Kungens Kurva:) Jag vill ha den NUUU.

Så imorgon blir det en låååång dag hihi! Sen när vi väl kommer hem så kommer jag vilja pyssla med grejerna, men bara för det lär jag ju inte orka det :p På torsdag fixar älskling fläkten och förmodligen hyllan åt mig iaf:) Så allt är i sin ordning till helgen ;D

Nu ska jag ringa svärmor och höra när hon tänkt bege sig och om hon vill plocka upp mig (a) HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback