Svider hårt :(

Det svider så jävla hårt att lägenheten inte kommer bli vår:( Det är bara att inse, om inte något under inträffar förståss? Haha. Om vi skulle ta lånet för att få lägenheten så skulle vår hyra hamna på 6000:-, plus mat, parkering, el, bredband och älsklings bil-lån, bensin och mer! Fanfanfan. Vad ska man då leva på? Eller jag menar, hur ska vi då kunna leva ordentligt? Vi är ju 19 år (iaf jag) och livet har ju bara börjat. Resor, nya möbler och sånt vill man ju kunna hinna med också. Vi får helt enkelt hoppas på ett under om den ska bli vår!

Det svider.. Men någon gång i livet kanske man får en liknande pärla till lägenhet, om inte bättre!? Vi letar vidare.

Nu är det bara invänta barngympan, har absolut noll lust för den och mår just nu piss och skit. H e l v e t e . Om jag inte mår bättre när det är dags får jag skicka iväg mamsen istället. Hupp. Jag kan knappt stå just nu.. :(

Kvällen blir en soff-liggnings-kväll. Japp. Älskling kommer nog inte göra mig sällskap heller så jag får helt enkelt klara mig själv. Det brukar ju gå vägen så varför oroa sig?! Haha. Och som jag mår nu känns det bäst så.

Nu ska jag försöka vila bort mitt skit-mående. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback