Tröstshopping funkar?

Nja inte på hals-/öron- och huvudvärken men annars så. Haha. Känner mig inte speciellt mycket bättre nu, bara otroligt seg i hela kroppen. Jag orkar lixom inte riktigt, ja det är helt enkelt virus.

Tröstshoppingen på h&m blev iaf av. Jag lyckade klicka hem två tunikor, en hoodie, en cardigan (längre modell), strumpbyxor, två ribbade linnen och undies:) Till min älskling blev det en svart huvtröja, en gråmelerad hoodie och ett par jeans! Ja jag vågade, de var skitfräscha och jeans har han ju inte för många av precis, så de fick klickas hem! Ja nu håller vi tummarna för att dem är bra i storleken, att det är riktiga storlekar dvs. Annars får dem skickas tillbaka igen. Hoppas sjävklart att allt mitt passar också! En del skulle komma redan om en vecka? Jag tror det när jag ser det.

Jag tog mig i kragen en stund idag (jag är ju ändå sjuk) och lagade middag till oss. Spagetti o köttfärssås, yumm! Det var smaskigt med "riktig" middag faktiskt, vi har inte lagat mat en enda dag sen vi blev själva. Och det var ändå en vecka sen! Haha. Det är verkligen vi i ett nötskal. Latmaskarna själva. Ordning på oss! not. ÄNDRING.

Imorgon när jag kommit upp ur sängen ska jag försöka plocka ihop en del av mina grejer, så mycket jag orkar. Sen när älskling kommer hem från jobbet så ska vi åka hem till mig. Gud det var mer än en vecka sen nu. På fredag kommer Vita Sand och som jag skrev tidigare vill jag hinna städa och så, mami lovade mig idag att hon hjälper till eftersom jag inte mår så bra. Älskling ville också pyssla med listerna så mycket han hann innan träningen. Det är ju fortfarande inte helt klart. Vattnet ska fixas den 15e om jag minns rätt, alltså rören ska dras då så jag får vatten i köket:) Så innan dess hoppas jag att vi kan åka o köpa ugnen och fläkten så allt är helt finished då!

Nu väntar jag på att Idol ska börja, missade ju det igår:( Efter det hoppas jag att det går något annat bra för jag har ingen bra film och älskling är ju på träning. Men det löser sig säkerligen. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback