Tysta Skriket

Nya beckfilmen ligger nu på bordet och väntar på att blir påsatt, ja i dvd:n. Haha vad rolig man kan vara va! Tysta Skriket, som är nr 23. 10 oktober kommer nästa ut :D Beckfilmer är bland de bästa filmerna som finns alltså!

Dagen har gått bra idag, Jörgen vabbade (som vanligt varannan vecka alltså) så det var lite körigt ett tag men jag o Veronica är bäst;) Hihi. Fick även hjälp av en vikkis ett tag. Vi har varit ute i princip hela dagen lång vilket har varit helt sjukt skönt. Jag fick dock gå in med våran nya unge vid halv elva, jag har aldrig haft honom i famnen någon gång eller varit speciellt mycket med honom och det är Jörgen som har hand om inskolningen, men idag fick han något ryck och gallskrek efter mig hela tiden och vägrade låta någon annan röra honom och vägrade låta mig släppa ner honom! Gaahh. Jovisst kan det vara kul att vara omtyckt men det där var då inget roligt alls, jag fick inte ens äta lunch.. Så det var inte lite skönt när han gick hem efter lunchen, så får man säga idag!

Självklart ringer min älskling mig under dagen och talar om att han har träning ikväll, bravoo! Och ingen teve kom han hem med heller för den hade inte kommit in ännu.. Men när han ändå var där köpte han ny mobil den rackarn! Han har kollat på en flera ggr och idag slog han till:) Det är han så värd så det tycker jag var bra gjort!

Nu ska jag kika på Sjukhuset och sen Idol:) Älskling dyker nog upp någon gång under Idol skulle jag tro, så efter Idol blir det Beck, älskomys och godis. Wiiie. Riktigt bra, som vanligt!

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Tess

vi saknar dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback