Äntligen!

Ja herregud vad handikappad man kan känna sig när det inte går att blogga när man vill.. Jag skaffade en metroblogg under detta uppehåll bara för att kunna skriva, haha. metrobloggen.se/el1ns

Anyhow. Jag har varit superduktig idag! Sen jag kom hem från jobbet har jag varit o handlat lite, lagat mat, diskat, tvättat rent spisen & diskbänken, skurat handfatet på toan, dammsugit överallt och dammtorkat lite. BRA JOBB! Nu är Miranda på väg hit med sin papi (haha), hon ska spendera natten med mig och så får hon gå med mig direkt till jobbet imorgon när jag börjar istället för att Melissa ska behöva hämta henne här och åka med upp bara för att och sen åka till sitt jobb. Ibland är jag väldigt omtänksam.

När hon har somnat ska jag ta en dusch och sen lägga fram kläder inför imorgon. Yeah. Imorgon efter jobbet ska jag kila ner till donken där jag ska möta Andreas, det blir käk där och sen hem till mina päron för att invänta min syster och familj:) Dem ska sova hos mami & papi imorgon sen ska dem sova på hotell torsdag-lördag så då ska Aicha bo här hos mig, mys. Men såklart så ser jag mest fram emot att få träffa Milton igen <3

Vad jag gjorde igår går att läsa i metrobloggen och likaså i söndags (tror jag iaf). Om det skulle vara något intresse av det vill säga, haha. Om inte så låt bli! Ignorera!

Nej nu ska jag väl invänta Miranda och Mika då. Bye


image324

Just nu befinner sig dessa två raringar i Egypten, om flygresan dit imorse gick som den skulle?! Haha. Hoppas att er resa blir toppen och att ni inte saknar mig för mkt;). Love you two. Och nej jag är inte alls avis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback