Baby

Inatt fick jag besök av min älskling ( vilket jag visste innan att jag skulle få iofs), snälla Tilda hade hämtat honom & Tomi i stan:) Hur som helst så hade han lovat att ringa en stund innan han skulle knacka på för jag är så jävla lättskrämd men dumhuvudet glömde det och skrämde såklart skiten ur mig när han knackade på:D Haha.

När jag slutade jobbet idag kom han och hämtade mig så åkte vi till heron city. Där hämtade vi ut hans mobil som varit inne på lagning för typ tredje gången?! Nu fick han en ny telefon men samma modell.. Sen gick vi runt lite innan vi skulle åka vidare till hans lägenhet.

Hos honom var Marie & Hasse och jobbade för fullt men när vi väl kom fram så var vi allihop hungriga så jag o Andreas åkte o köpte mat på grillholken som vi sen åkte upp till lägenheten och åt. Sen efter att jag skrubbat spisen och lite (det var verkligen SMUTS, hujedamej) så åkte vi hem till kassmyra o hämtade hans teve, hemmabio och lite sånt som vi sen körde dit. Sen fick det räcka för idag.

På vägen ifrån lägenheten åkte vi förbi gulan och hyrde film och nu sitter vi hos mig:) Det blir nog lite talang innan vi kollar på filmen och sen blir det nog inte natti allt för sent då vi båda är trötta, och dessutom har massor att göra hela dagen imorgon (och kvällen med).

Men nu ska jag krypa tillbaks till soffan och min älskling, innan han rensat hela godisskålen;D höhö. Och sen måste jag ju nämna att det idag är exakt två år och två månader sen det blev vi<3 KÄRLEK.

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback