Den där känslan..

En hel dag med Milton idag igen, underbart. Fasst idag har vi inte hunnit mysa så mycket som igår för idag har vi varit på språng hela dagen lång. Ha. Först skulle vi till hallunda så jag kunde fixa till mina naglar och få en tipp på pekfingret (den nageln jag slog av) och när det väl var klart så åkte vi raka vägen till älvsjö, vilket absolut inte var en rak väg för vi fick åka tunnelbana till liljeholmen och sen en buss till älvsjö där syrran redan var klar när vi väl kom fram vilket gjorde att vi då direkt skulle åka tåget till årstaberg! Som tur var sov Milton hela tiden och var inte gnällig alls:) När vi väl kom fram till Malin & Malou vaknade han till och fick äntligen sin amning igen.

Klockan sex skulle vi åka hemåt igen och jag med min vanliga lycka fick värsta illamåendet på tåget och trodde att jag skulle svimma innan jag hann gå av, men jag klarade mig. Dock fick jag mindre trevligt när jag väl kom hem.. Sen kom papi för att hinna mysa med Milton lite och sen kom även Andreas:)

Nu har alla tre åkt hem och först duschade syster o sen jag. Det var sjukt skönt. Nu ligger vi i soffan båda två, eller tre är vi iofs för Milton ligger också här:) Imorgon ska jag upp halv sex typ eftersom att jag öppnar imorgon.. Jag har ingen lust alls att jobba och absolut inte när jag vet att syrran & Milton inte är här när jag kommer hem igen.

den där känslan har nu intagit sig hos mig. Jag känner mig jättedeppig och vill inte alls, och det är endast för att det är dags att säga hejdå till syster och Milton snart. Jag vill inte!! Jag hatar det!!

Kommer inte ha några problem alls att somna ikväll iaf för jag är helt slut. Har fortfarande skit ont i magen också men jag tror inte att jag är magsjuk det är nog bara något jag ätit idag.. Om inte så lär jag märka det under natten och isf får jag ringa jobbet. Men nu ska vi vara positiva, jag kommer må prima imorgonbitti! (yeah right)

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback