Full fart

Igår hade jag o min älskling en hel del att göra som jag skrev förut.. Hur som helst så hann vi iaf med allt det vi tänkt så det var ju bra. Jag skurade hela badkaret, toan o handfatet och det var så jävla äckligt så det tog en jävla tid. BLÄ. Men nu är det bara kaklet som ska göras rent så är hans badrum i prima skick;)

Vid halv sju typ kom Kjelle, Emelie, Johanna till Andreas lägenhet och sen strax innan sju kom Markus också och då inväntade vi bara Tomi & Tilda:) Tomi visste ju ingenting (han trodde han o Tilda skulle komma o äta middag med mig o A och sen dricka lite..) när dom öppnade dörren skrek vi GRAAATTIS och börja sjunga ja må han leva, han vart verkligen jätteglad:D Nästan direkt gick jag, Tomi, Tilda o Andreas till pizzan för att köpa middag och när vi ätit klart satte vi igång med drickat ordentligt. Hööhö.

Det blev himla trevligt men när klockan var strax efter tio ville Andreas att vi skulle röra på oss för han ville inte få klagomål direkt (sötnos) så vi började röra oss mot bussen och tog sen tåget till tumba. Men istället för att gå in på tbs direkt gick vi till mig en stund och fortsatte förandet (mina grannar gillar ju drag så..). Typ kvart över tolv skulle vi kila över och sen körde vi på som bara den där inne den tid som var kvar! Dansgolvet hela tiden i stort sett, precis som vanligt!

Sen när det var dags för stängning gick jag o Andreas hem till mig och efter en stund kom Mackan. Vi käkade lite kött och crisscuts innan M gick hem. Då la vi oss i sängen och fyllesnackade:D HAHA. Ibland är vi knäppare än knäppast jag och min älskling:)

bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback