Good work

Efter barngympan körde paps mig till vårsta sen gick jag upp till Camilla o Micke där Andreas redan var. Vi kollade igenom lite kort sen skulle jag och Andreas tvätta hans bil så vi gick ner till tvätthallen. Jag var jätteduktig och hjälpte till med mycket den här gången:) Det var till och med så att jag fick massa beröm av min älskling, hihi.

Sen åkte vi förbi Ok för att köpta en wunderbaum till hans bil också och den fick jag välja:) Jag tog självklart jordgubb för den luktar snuskigt gott så nu luktar hela bilen grymt! Plus att hela jävla bilen glänser och är skit snygg;) Jag vill ha den själv, om jag bara hade körkort..

Min älskling följde med mig hem en stund också men nu har han åkt igen. Jag är superseg så tror inte att jag ska göra speciellt mycket mer den här kvällen, hoppas på att något bra går på teve iaf. Imorgon börjar jag 9 men slipper stängning eftersom att vi ska ha vårt äckliga möte som vi har varje månad, helt onödigt för alla bara tjaffsar o gapar! Och det ska vara vuxna människor lixom?!

Meeen  något kul är iaf att efter mötet som är slut 19.30 ska jag åka hem till min hjärteväns lägenhet för första gången:) Fast han kommer inte att ha flyttat dit något då (även fast han ska vara där från 10 på morgonen) för han ska tydligen renovera innan han flyttar in.. tråkmåns! Men det kanske ändras?! hihi.

Nej nu ska jag lägga in bilderna på Milton så dom kommer nog upp ikväll. Ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback