Hej solen!

Igår kom jag på att jag typ alltid är blekast av mina vänner, och speciellt nu när Emmi o Johanni har varit i egypten en vecka, och att jag inte ens skäms?! Jag hatar att vara vit men ändå så gör jag aldrig något åt det. Jo men att sola solarium en gång i veckan i tre veckor hjälper just då men det försvinner ju hur snabbt som helst eftersom jag inte fortsätter.. Iaf så idag när jag fick gå ifrån jobbet redan 15 så tog jag beslutet om att jag skulle åka o sola!

Det var som alltid annars sjuuukt skönt. Och även om jag bara solade tio minuter (i ståsolariet) så känner jag att det gav något så nu ska jag göra om samma visa imorgon igen och sen försöka att sola lite oftare.. Så förhoppningsvis är jag inte spökblek längre.

Träffade Nettan på vägen så hon joinade solningen sen ville hon följa med hem o titta på min lägenhet så vi satt o prata en stund här hemma innan jag ville gå till centrum igen för att byta min kjol jag köpte igår, den fanns i min storlek:D Nu ska jag bara se till att använda den också!

Sen sa vi hej då, när jag kom hem började jag laga middag. Strimlad kycklingfilé i sötsursås och ris, det var svingott:) Gjorde så pass att det räcker både i matlåda åt Andreas och en middag när han kommer hit sen ikväll. Och skulle han inte vilja ha ena "portionen" av det så fryser jag in det istället:)

Nu småkollar jag lite på extreme homemakeover men ska nog ta och vika tvätten som nu är torr (och var redan imorse när jag vaknade) och sen kanske även bädda nytt i sängen? Hmm får se hur mkt latElin orkar.. Haha. BTW så är mamis o papis hus numera sålt, för 455 000 mer än utgångspriset:D greeeeaat.

På måndag kommer syster & Milton ääääntligen (igen) :D

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha söt du är! men färgen rasar ju på en gång.. så de är nog ingen fara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback