Helt seg

Gårkvällen blev jättebra, trevlig och mysig! Johanna släppte av mig hos Andreas sen åkte hon för att sola medans bytte jag om och städa lite åt min käre pojkvän, sen kom hon och hämta mig igen. Precis när vi var framme såg vi Emmi som var på väg hem också så jag hoppa ur bilen och gick med henne direkt. Hemma där började vi sminka och fixa hår.. Sen kom Johanni halv sju typ och vid sju kom Andreas med Sean för att köra oss till Linda:) 

Hos Linda var Sofie redan och dom hade satt igång grillarna så vi började nästan direkt med middagen. Sen intog vi varsin plats på den fina altanen där vi sen blev kvar hela kvällen:) Vi kacklade om allt och ingenting en bra stund medans vi pimplade:) Vid tiotiden kom min A, Sean, Olle och Tomi dit och sen lite efter kom även Mange & Öhman. Vi fortsatte kacklet och pimplandet och sen drog S, T, Ö och M då satte vi igång med "jag har aldrig"... - spårat!

Haha, det blev en grov lek måste jag säga men mycket skratt är aldrig fel och lite hemlisar (?) blev även avslöjade;) Det vart trevligare än trevligast men precis då säger min underbara att han måste röra sig hemåt för det har blivit lite mycket.. HAHA. Så vi beställer taxi och åker hem till honom för att spendera natten!

När vi kommer hem ser jag något som rör sig på golvet och skriker "EN SILVERFISK, TA BORT DEN! NEJ EN TILL, ANDREAS FORT DÅ!" Sen fortsattes det, dom där äckliga sakerna var jätte många i köket och hallen FY FAN!!!! Det var vidrigt och vi var nära på att åka därifrån. haha. Till slut hitta vi inga fler så vi somnade och imorse såg vi heller inga men han får nog ta hjälp av Anticimex ändå. BLÄ för silverfiskar alltså.

När vi vaknat till liv idag rörde vi oss, Andreas släppte av mig hemma så åkte han vidare. Jag bytte om, packade om och gick sen till centrum. Där spelade Borka:) Mötte Melissa och Miranda så gick vi runt massor innan vi åt lunch. Efter det fortsatte vi gå runt men jag shoppa ingenting :O helt otroligt. Kom hem igen för en halvtimme sen ungefär och nu väntar jag på att åka igen.

Ikväll blir det grillning och mys hos Andreas med Camilla, Micke & Tilda:) hoppas bara inga silverfiskar dyker upp igen. Vet inte om vi blir kvar hos A hela kvällen eller om vi åker hem till dom istället senare? Det återstår att se. Mys blir det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback