Hos älskling

Jag är sjuk. BAJS.

Igår kände jag att min hals var lite konstig men tänkte att det var efter lördagskvällen, sen efter barngympan var jag supertäppt i näsan också och när vi väl kom hem till älsklings lägenhet och ätit middag så somnade jag på soffan. Sen väckte han mig så la vi oss i sängen istället och då fick jag ont i magen också..

Imorse när jag vaknade, kvart i åtta, kände jag att jag absolut inte skulle klara av en dag på jobbet med min täppta näsa som rinner(?), en sprängande huvudvärk och halsbränna! Så jag ringde jobbet o berätta läget sen somna jag om och sov till 11. Men huvudvärken blir bara värre och näsan rinner mer o mer..

Jag hoppas jag blir lite hungrig snart för vi (läs älskling) handlade hem massor av godsaker igår:) Olika bröd, yoggisar, flingor, ost och massa så jag vill ju äta en supersmarrig frukost/lunch. Och så vill jag gärna bli av med huvudvärken för den gör mig illamående.

nej nu ska jag krypa ner under täcket igen. och vänta på att klockan blir fyra så älskling är här igen <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Många som är sjuka nu =( Delta i min tävling o krya på dig

Postat av: Gabriella

hejsan!
usch vad tråkigt det låter, jag har också huvudvärk, det suger verkligen eller hur?

2008-04-21 @ 11:42:03
URL: http://dancinginstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback