Hotell Elin

Igår köpte vi diskho och blandare till Andreas och sen åkte även Sean o Tomi med till hans lägenhet, när vi åkte därifrån igen hade klockan blivit en del så vi fick stanna på donken för att köpa middag för att hinna allt.. Det var iaf som alltid skit gott! Mitt i maten kom även Sean & Tomi:)

Sen fick jag skynda mig, fixa håret, sminkning, ombyte, lite snabbstädning och allt såntdär.. Grabbarna åkte och Cämilla kom strax efter det:) Vi korkade upp, satte igång musiken o började kvällen ordentligt. Efter en stund kom grabbarna tillbaka nyduschade o ombytta o allt så körde vi på ännu mer. Höhö.

Blev massa musik, snack och olika ölspel (med med sprit och vin istället eller också då) som även Johanni kom under:) Sen dunka vi massa musik och hade aptrevligt tills klockan vart halv tolv då vi bestämde att vi skulle kila över till TBS. Den här gången var det bara skaka hand med vakten o gå in.. HAHA.

Där inne var det inte alls mycket folk men Melissa & Ninni var iaf där och var nyktra;) Trevligt att umgås en stund iaf, trots att jag hade fått i mig en del innan. Sen bestämde jag o Andreas oss för att vara lite busiga så vi sprang hem till mig:D Hann inte vara hemma så länge innan både Tomi & Sean ringde o fråga vart vi höll hus, sen kom även dem och Johanni hit för att spendera natten @ my place. Jag började steka pannkakor men Johanni tog över det sen då vispade jag grädden istället så alla satt o käka pannkakor runt tre lixom, mys eller vad? Själv stog jag över.

Jag vaknade jättetidigt eftersom Andreas & jag skulle iväg med Marie & Hasse men nu orkade inte A så han somnade om jag kan såklart inte det. Mina gäster sover fortfarande, S&J i soffan o T bredvid A:) Meeen nu är jag rätt seg så ska krypa ner hos A igen, på andra sidan om honom, och försöka sova en stund iaf.

Allt från Hotell Elin, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback