Lördagens mys

Vi började med att grilla hos Andreas, vi hade grym tur med vädret, och när vi ätit den supersmarriga middagen ute på hans uteplats börja vi plocka undan allt för att sen röra oss hem till Camilla, Micke & Tilda istället. Där kollade vi på Körslaget (det vi hann se) och sen satt vi på balkongen och spela pictonary inpå småtimmarna:) Jag och Andreas var i lag och ledde hela tiden men till sist så gick C&M om och vann spelet, attans!

Sen åkte vi hem till A för att spendera natten och när vi väl låste upp dörren möttes vi av lika jävla många äckliga silverfiskar som på fredagen, om inte mer! FY FAN!!!!! Hoppas han kan sätta igen "hålen" han har i golvet så dom inte kan komma in igen för det är verkligen skabbigt. Blä.

Imorse vaknade jag vid tio och kände mig typ helt utvilad, men min förkyldning har typ blivit värre sen i fredags och nu ilar det i bröstet och halsen när jag andas:( Det är skitobehagligt! Plus att min näsa rinner ännu mera nu än innan och det är inte speciellt roligt lixom. Så idag skippar jag barngympan, men som tur är har jag min mami som ställer upp på mig och tar den idag så vi slipper ställa in. Thanks mami<3

Skulle behövt tvätta nu men det var bokat i tvättstugan, suck. Fast vad förväntar jag mig, det är ju söndag och om man har en cylinder bokar man nog tråkiga söndagar först o främst.. Iofs fick jag en cylinder i torsdags och imorgon (tror jag att dom sa) kommer den nya tavlan upp så då kan jag börja boka tvätt-tider, wie! Äntligen.

Marie kommer o hämtar mig snart och då ska vi hem till älsklings lägenhet. Han o Hasse är och handlar massa material till sänglådan nu, ikväll ska jag o A åka hem till mina päron för han ska hjälpa dom med något och så ska vi fika lite:) Long time ago.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback