Mycket igen..

IGÅR var jag i Andreas lägenhet för första gången. Den var jättefin:) Dock så var den väääldigt rörig eftersom han rivit typ allt redan. Hehe. Hans uteplats kan verkligen bli en guldklippa. Jag hann inte vara där speciellt länge innan han ville åka så vi åkte hem till mig. Jag kollade på Anna Pihl medans han kollade upp massa grejer på internet och sen blev det dusch och säng.

På jobbet idag var jag ensam med 14 barn i en timme.. Trodde faktiskt det skulle vara värre än det var men jag skickade ut fyra iaf så försökte jag göra dem andra sysselsatta med bokläsning o så;P Det jobbigaste med att vara själv är när det händer en olycka som att någon kissar på sig eller att jag själv behöver gå på toa! haha.

När jag slutade hade mami o jag sällskap ner till centrum där vi tog oss en fika. Mys. Sen gick vi in på dressmann och köpte tre piké och två munktröjor till papi:) Skit snygga och billiga. Han vart iaf jätteglad! Sen fick jag en kjol från lindex, men tror jag ska byta den eller lämna tillbaka om det inte finns min storlek och mamsen handla två tröjor till sig. Sen följde hon med mig hem en stund också.

Jag sprang en sväng ner till tvättstugan och den var som väntat bokad. Det suger utan cylinder! Men ingen var där när jag kom så jag kasta i min tvätt i två maskiner och skrev en lapp ifall den som bokat skulle komma och bli irreterad men ingen dök upp och när jag hämtade tvätten var det fortfarande tomt så:)

Medans tvätten var igång passade jag på att duscha här hemma eftersom jag skulle behöva okkupera duschen med torkstället som hänger där i taket när tvätten var klar. Kom på sen i efterhand att jag köpt mig ett torkställ som jag kan ha var som helst, haha.

Nyss var Andreas här en snabbis, han var på väg hem till kassmyra från lägenheten. Han hade kommit en bit nu iaf vilket är bra för då kan han ju flytta in allt snart:) Det blir roligare då för nu kan man ju inte riktigt se hur allt kommer bli och ta plats..

Imorgon börjar jag 7 och jobbar till 15.30, tror att jag ska åka till hans lägenhet då men får se. Imorgon kommer även budgivningen på mamis & papis hus att vara klar:) Just nu har den gått över det dem trodde dem skulle få så dem är skitglada och jag med! Moneymoney.

men heeejdå folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback