Nyklippt :)

Jag har inte haft tid eller lust att skriva så därför blev det inget igår.. Iaf så hade jag en toppendag igår och efter jobbet blev den ännu mer toppen och sen avslutade jag den hos mig med min älskling:) mysmys.

Idag när jag slutat jobba gick jag hem för att byta om, jag hade för varmt på mig. Köpte sen ett linne / en klänning som jag tänkt att ha imorgonkväll faktiskt och sen var det dags att gå till helmers för att bli klippt:) Sandra är bäst och tog mig idag fasst hon är ledig på tisdagar och mitt hår blev GRYMT:D Jag är nöjdare än nöjdast! (bild kommer imorgon I think..)

Sen gick jag hem och börja städa, det var hemskt stökigt så jag damma, dammsög, diska och plocka tills det var lysande rent typ;) Sen åt jag min kycklingsallad och nästan precis när jag var klar så kom min älskling igen. Vi åkte nästan direkt till willys och på vägen till bilen tog A mitt skåp som stått på min uteplats as länge och slängde så jag numera har helt i ordning där:) Skulle dock vilja ha större bord men fyra stolar nu..

Efter willys hoppa jag in i duschen och sen gjorde även A det. Har sen kollat på DHW och nu är det dags att krypa till sängs. Imorgon är det valborg, efter jobbet ska jag möta Johanni så ska hon sen färga mitt hår och sen ska vi laga middag tillsammans at my place och sen blir det fööööring för hela slantarna och sen en sväng till mitt älskade grannhus, HAHA:)

nej god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback