Oldies

Jag kom på att jag inte ätit någon middag idag eftersom att jag inte hann med att steka pannkakor innan mötet. Har iofs tryckt i mig massa godis på mötet, schysst chef som köper godis till varje möte? haha. Men det är ju ingen mat. Så det blir nog till att värma en pirog nu eller rosta två smörgåsar, yumm.

Imorgon ska jag till Andreas lägenhet och kolla hur fint det blivit / hur långt dem kommit:) Sen ska vi åka och kolla på diskho till honom på några ställen och efter det ska vi lura av oss Tomi så vi kan åka o köpa en 20års present åt honom eftersom han fyller år på söndag:) Han har sån otur att Tilda inte får komma hem i helgen heller så han är nog lite less för det, men vi kommer gottgöra honom för det nästa helg moaha:D

Sen blir det typ bara fixa till sig och hem till Andreas lägenhet igen för Sean ville tydligen dit och se hur den ser ut och vara där ett tag (vad man nu vill göra i en tom lägenhet som renoveras?) och sen blir det hem till mig för att dricka lite och partaja! Kanske även blir ett besök på vårt älskade hak här bredvid? Haha.

Måste avsluta med att säga att jag idag, för typ en timme sen, bestämde med Johanni att vi ska ses på tisdag igen:D Och på tisdag ska ju jag vara hemma med Milton så jag ska laga lunch åt mig & Johanni så kommer hon hem hit direkt när hon får lunch och om Milton sover eller bara är glad och är nyäten så ska vi även promenera lite innan hon måste tillbaka till sin praktikplats! Mys mys mys. <3

Nej nu smörgås och god natt, upp 6 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback