Roligt, eller?

Idag hände en rolig (?) sak, när jag var på jobbet och hade gått till parken med min grupp. Då satt jag där i min egna värld så helt plötsligt vände jag mig om och fick ett stoooort leende. Inte direkt men efteråt iaf, jag vart glad på något konstigt sätt!? Glad är iaf bra.

Nu ligger Miranda i sängen men hon sover inte, hon ligger o småpratar.. Jag passade iaf på att duscha iaf eftersom det blir till att gå upp tidigt imorgon så vill jag ju inte komma i säng alltför sent. Jag kollar lite smått på So you think you can dance också men jag kan inte koncentrera mig ordentligt, haha.

Jag har en (eller igentligen så har jag alla typ) favoritbild från lördagens bravader, jag blir verkligen glad när jag kollar på den! Den tanten som skymtas mellan mig o Cämi var så otroligt sjuk, men sååååå rolig! Hon trodde typ att vi var best friends med henne eller något, haha.  Vi hade så jävla kul!!

image325

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback