Sommarbild

Nu ska jag snart ta och gå ut i det fina vädret:) Har spenderat hela min förmiddag (iofs gick vi inte upp förrän 12) inne i min lägenhet med att städa, diska och duscha. Men jag har faktiskt vädrat hela tiden nästan så jag har ju iaf fått lite frisk luft;) Nu ska jag iaf promenera till kassmyra för att ha barngympan, måste först till gulan o lämna in filmen som skulle vart inne igår 18.00 och som vi inte ens har sett ännu :O haha.

Efter barngympan hämtar älskling mig och då ska vi åka till mig en snabbis så jag kan byta om och få med mig mina saker. Sen ska vi åka vidare till maxi så att han kan handla hem lite och sen ska han göra middag åt oss hos honom, där vi även ska sova inatt:)


image347

En härlig sommarbild, från sommaren 2006. Helt sjukt att vi snart får vara med om en tredje sommar tillsammans, men det är helt underbart:) Våran tid är oslagbar. Jag älskar dig hjärtat <3  m o r e   t h a n   w o r d s .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback