Stressmage?!

Jag tror helt ärligt att jag har fått en stressmage.. Jag har ont konstant nu för tiden och det gör inte lite ont. Jag vet också isf anledningen och den är (som jag skrivit en gång tidigare) att det är så jävla rörigt på jobbet!! Idag var Jörgen plötsligt sjuk och skulle gå hem kl 9 och Veronica som kom tillbaka idag efter tre dagars VAB skulle åka iväg på möte kl 14 och jag slutar 14.30 på torsdagar! Jag blir så jävla trött på alla möten hit och dit, vi är väl där för barnens skull eller? Då är det väl prio ett att personalen finns på plats o dom där mötena får för fan vänta då!

Jag gick iaf halv tre som jag skulle och hade visst gjort så att vikarien som var hos oss idag fick gå hem utan skor och väska ?! HAHA:D Men haallå Veronica skulle vara tillbaka innan hon slutade så det var ju fan inte mitt fel, då kunde väl DU sagt till mig när jag skulle gå hem att jag skulle låsa upp? Åååhh jävla människor det finns.

Jag solade idag igen och nu syns det iaf lite (tycker jag som vanligt när jag solat nån gång..) fast jag vill bli BRUN. Men bara för det ska jag inte sola varje dag eftersom det inte är bra att sola heller och sen kostar det ju pengar! Men mer solning kommer det att bli.

Nu på kvällen var det möte på jobbet (igen!) och när jag gick hem därfirån passade jag på att hämta ut mitt h&m paket som äntligen kommit:) Där i var det en skjort-topp, en tunika/klänning, trosor och en sjal. Nice.

Nu kollar jag på So you think you can dance, duschade precis innan så jag hörde signaturmelodin (eller vad det heter) när jag stog i duschen:) Haha. Tror även att jag ska hoppa ner i sängen efter det här för jag är  s l u t .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback