Thank god It's friday, och LÖNING

Igår var jag snäller o köpte en vanlig snygg t-shirt till min älskling medans han stog i duschen här hos mig:) Så när vi åkte till kungens kurva en stund senare var han supersnygg, ggrr. haha. Nej men han var värd den! I kungens kurva kolla vi på färg till hans hall och kök, vi köpte med en provburk hem och provmålade med den sen; det blev helt okej! Jag själv hade nog velat haft lite ljusare men han bestämmer ju och den blir ju såklart snygg!

Sen kolla vi teve och åt godis, ovanligt? hihi. Vi är riktiga godisgrisar vi två. Och sen helt plötsligt stängs teven av när jag ska stänga av den själv men jag hajja att det inte var jag som hann trycka så jag sa "shit proppen gick nog, vad kul haha" då svarar Andreas "vaddå kul? all min mat i frysen!" Då blev det roligare;) Meeeen smart som jag är går jag ut på baksidan och kollar runt, ingenting lyser, går sen ut i porten och kollar, ingenting lyser. Det var alltså inte hans propp så vi la oss och bara efter några minuter sattes allt igång igen så han kunde somna utan att oroa sig för sin mat;D hihi sötnos.

Jag skulle hem o städa idag, trodde jag;) Jag hann bara in och sen tillbaka till centrum för att kolla lite med Johanni. När hon gick tillbaka till jobbet så shoppa jag lite; en skjortklänning, bh, trosor, armband, örhängen och en kuvertväska:) Sen skynda jag hem och duscha av mig lite snabbt. Betalade sen alla räkningar så jag kan andas ut och inte behöva tänka mer på det, haha. Och sen har jag bara packat..

Ska snart ner till centrum o möta mami lite snabbt och gå på bolaget. Sen när Johanni slutar ska vi köpa middag till kvällen och sen ska jag åka med henne hem, fast hon får släppa mig hos Andreas för jag ska lämna av lite grejer som jag inte behöver ha med mig ikväll men sen ska jag iaf hem till Emmi o börja fixa inför kvällen! Vid sju ska vi vara hos Linda och grilla & alkohola lite grann:D mysmys. Sen avslutar jag kvällen hos min älskling, bäst:)

Nej nu ska jag kila till centrum igen, blir nog en snabbfika med mami också <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback