Vilket sommarväder

Det här vädret är helt underbart, vi har varit ute hela dagarna på jobbet och idag har jag bara haft t-shirt och byxor på mig utan att ens frysa:) Verkligen sommarkänslor..

Igår efter jobbet sprang jag nästan hem och hemma bytte jag om med detsamma till svalare kläder, packade ner lite grejer i väskan och kila sen ner till h&m. Där köpte jag en jacka, två linnen, en tubtopp till mig och ett par tygskor till Tilda:) Jackan betalade jag 75 kr för, värsta klippet. Den är perfekt att ha på jobbet (fast den är så pass snygg att jag kan ha den annars också) och den är inte alls tjock. Linnena var bara två vanliga att jobba i när det blir ännu varmare och sen tubtoppen blir nog någon utekväll eller så? hihi.

Tygskorna var så jävla fina så jag var tvungen att köpa dom, men när jag kom hem till C&M och T och vi prövade dom så visade det sig att dom var för små :O Men det var Tildas storlek så Camilla ville inte ge sig utan tröck och tröck tills T blev jättearg, haha. Nu är hon stor flicka:) Sen åt vi middag och vid tjugo över åtta åkte vi plus Micke hem till Andreas för att hälsa på lite bara. Han vart jättechockad och glad!

Nu har jag nästan precis kommit hem från jobbet. Mötte Sandra på vägen så jag bokade in en klipptid på tisdag:) Mitt hår är verkligen  t r å k . Nu blir det iaf något roligare på tisdag och sen får vi se om jag färgar det hos henne eller fixar det själv, för färgas ska det. Mörkare I think:) skönt.

Min älskling kommer hit vid fyra typ så då ska jag försöka ha maten klar, sen ska han ta en dusch innan vi ska åka. Jag ska nog ta en dusch nu och sen byta om till något finare än mina sletna jeans och min fula topp, haha. Perfekta jobbkläderna däremot.

Ikväll blir det sova hos baby så imorgon får jag gå upp svintidigt :O Fast har jag tur kanske min snälla pojkevän kan matcha mig så jag kan få åka bilen till stationen iaf och bara ta tåget, det ska nog gå att ordna. hihi. Måste iaf ta 6.03 tåget från tullinge imorgon hur som helst. OW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback