080808

Imorse 02.30 blev min älskling morbror för andra gången, åt en liten pojke:)
GRATTIS Camilla & Micke!


När jag vaknade idag hoppa jag in i duschen sen kila jag till centrum. Där köpte jag present till bebisen:) Och såklart en liten present åt den stolta storasystern. Sen gick jag till megapart och köpte en billig mobil till min älskling eftersom den han lånat av mig hur länge som helst för att hans fina är paj hela tiden nu har pajat den med. Haha. Och han blir nog lite surprised när han kommer eftersom jag köpte en "lite bättre" än den jag sa till honom;) Men det är han iaf värd.

Om ett tag blir det nog en liten fika i centrum med Marie, Hasse & Tilda. M&H var förbi här för någon timme sen o frågade om jag ville följa med hem till C&M och kolla på bebisen och så men jag sa att jag väntar och åker med älskling istället:) Dem skulle iaf dit en stund sen skulle dem ta med sig T om hon ville och åka ner till centrum så då skulle dem ringa så jag kunde komma ner och förmodligen fika lite.

Nu ska jag in på pixbox och lägga upp skånebilderna :D
Glöm inte att kolla in där!!
el1ns.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå vilka härliga bilder! Saknar..! Hoppas det blir fint väder nån helg så vi kan ta en heldag på stranden tillsammans ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback