Ändrat

Igårkväll ringde Mia o frågade om inte jag kunde vara barnvakt idag till imorgon, jag sa självklart ja. Och dessutom kom jag på att Miranda är i grekland nu, haha. Iaf så kom Clara, Max & Moa kvart över nio imorse. Jag hade tänkt gå upp sju och tvätta och städa lägenheten medans tvätten var igång. Men jag orkade verkligem inte :P

Gick upp åtta istället och sorterade all tvätt och dammsög. Hann sen köra två maskiner iaf innan barnen kom och innan tvättstugan var bokad. Det hjälpte ändå lite. Nu ska vi strax kila ner till centrum och kolla lite kläder innan vi ska åka till Lekslottet:) Förmodligen är jag så snäll o köper donken innan vi åker dit också, till sötnosarna.

Imorgon när dem blivit hämtade ska jag hem till älskling. Sen blir det nog så att jag kilar över till Tomi & Tilda:) Var grymt länge sen vi umgicks nu.. Där blir det iaf middag när våra älsklingar kommit hem från sina jobb. hihi.

Nej nu ska vi kila, ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback