Att spendera

Jag är nog världens sämsta människa på att hålla i pengar. Så fort jag får in något på kontot hittar jag tusen miljoner saker att göra av med dem på. Så idag vart det självklart så när vi gick ner till centrum.. Jag hittade en förklädsklänning i denim från lindex på rea för 49 kr som jag var tvungen att köpa, plus en svart lös t-shirt för 29 kr. Sen köpte jag även en lös t-shirt/blusaktig från h&m, den var dock inte på rea men var uuursöt och väldigt höstlig;) Och så blidde det nya strumpbyxor eftersom jag har en förmåga att ha sönder alla mina par första gången jag har dem på mig. Och så slutligen en mascara och nagelfil.

Ska även försöka hitta höst/vinterstövlar och några lite finare till party sådär på höst & vinterfronten. Det känns ju rätt mycket som att sommaren är gone nu, tyvärr. Det suger inte lite. Jag skulle älska att bo i något land där det är sommar året runt, så härligt att kunna sola & bada jämt och aldrig behöva tjocka jackor och skor.

Nu sitter vi här hos mig o kollar på jasmines äventyr, haha. Hoppas att mamma Mia kommer och hämtar sina barn innan tre så att papi sen kan plocka upp mig direkt och köra mig till tullinge, ska ha med mig en hel del i klädväg och så skulle jag vilja ha med mig all smutstvätt också så jag kan tvätta imorgon på dagen. Om det finns någon tid då.

Min älskling hittade min kamerasladd igår hos sig:) Men får se om jag hinner lägga in bilderna ikväll, beror på när vi kommer hem från Tomi&Tilda, annars blir det imorgon på min sista semesterdag i detta regniga sverige;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Precis som mig.. Bara för att det är rea så mååååste man köpa ;) Haha! Fan vad nyfiken jag är på bilderna! Jag väntar med spänning.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback