Finally

En fredag med tända ljus, film, godis, läsk och mys tillsammans med min underbara A:) Jag är nöjd med min kväll. Snart ska vi förflytta oss till sängen och sova - det blir grymt bra. Precis vad jag behöver.

I onsdags efter jobbet var jag och shoppade med Johanni i skärholmen:) Jag köpte två vanliga linnen, smycken, ett långt linne, en tunika och ett par baggyjeans. Jag är GRYMT NÖJD. Dessutom köpte jag en snygg t-shirt åt A innan vi åkte till skäris från DaNaTo i tumba.

Igår efter jobbet mötte jag Johanni igen så käkade vi middag tillsammans på bistron:) Efter det gick vi runt lite i centrum, jag shoppade sminkborttagning och två par trosor. Sen var det dags för mig att gå till tåget för att åka in till stan och möta bror. Jag promenerade bort till stureplan och efter en stund kom han äntligen, då kila vi tillbaka till hötorget och tog tunnelbanan till globen:) Musikalen var hur bra som helst! Jag är så nöjd! Skulle lätt kunna se den igen flera ggr om. Sjukt bra. Bror tyckte också om den och han var jättenöjd med kvällen (och presenten) <3

A hämtade oss tack och lov, den var inte slut förrän tio över tio.. Vi körde hem bror till hägersten sen åkte vi hem till A för att sova. Tror klockan blev tolv innan vi hann somna! Tungt för stackars älskling imorse att gå upp, själv fick jag sova två timmar längre men kände mig döötrött när klockan ringde. 

Alla barnen var glada idag på vår inskolning tack och lov, nästa vecka är det ordinarie schema som gäller så det blir långa dagar då! Sen gick dem sista barnen hem kvart över fem redan så det blev en tidig stägning:D brabra.

Nej nu ska jag kolla upp vilken tid bussen går imorgon bitti så jag hinner i tid till Daniella:) Måste ta ut pengar innan också, till kvällen med. Johanni sa att hon kunde åka med mig till nageltiden men jag räknar inte med det eftersom hon är ute ikväll :P

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback