Helgen som gick..

Lördagen fick vi ta tillvara på efter omständigheterna, A var inte sådär jättepigg och glad så han stannade hemma medans jag åkte iväg och firade min bror. Han blev jätteglad över sin biljett till musikalen Mamma mia:) Halv fyra hämtade älskling upp mig så åkte vi en sväng förbi hornbach. Efter det köpte vi en massa godsaker på maxi innan vi åkte hem till tullinge, där stannade vi till och köpte med oss middag också som för min del blev hamburgertallrik och för A kebab. Sen svulla vi hela kvällen framför ett par lånade filmer från min bror:) helmys.

I söndags skulle jag på kalas så när jag gjort mig ordning rörde jag mig hemåt. Mötte Melissa & Miranda i centrum så käkade vi lunch innan vi rörde oss upp mot kalaset. Det var 16 skitungar som sprang omkring där, jag fick rycka in och serva dem med saft, kakor, bullar och tårta;P Sen fikade jag lite själv innan Max skulle öppna alla paket. Mitt garage var en riktig höjdare:) Satt o byggde ihop det i typ en timme medans alla satt o tjata om det skulle bli klart någon gång..

Sen hämta A mig så åkte vi till Olle & Johanna:) Där blev det hemmagjorda hamburgare med bröd till middag, mumma. Sen svulla vi godis till två avsnitt av Tusenbröder - grym kväll med andra ord. Nu ska vi börja säsong två:)

Efter det vart det hem till mig o sova som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback