Imorgon är en annan dag..

Idag var det kaos. Alla barnen skrek från nio till halv elva. Det tog på krafterna vill jag lova. Stackars barnen! Dem åt iaf lunch, nästan alla. Och när dem gick 11.30 kunde vi andas ut iaf, och varva ner. Rasten var den skönaste nånsin.
 
Hem från jobbet och stressa som fan. Packade så gott jag kunde och sprang sen upp till porten med bagen, datorn, kameran, stativet, handväskan och Miltons påse - TUNGT. Hoppa in i bilen med allt så åkte vi till Camilla, Micke, Tilda och bebisen. Jag tog lite kort på sötkorven T och A tog kameran och fotade allt möjligt. Han tyckte han var grym ;P

Sen åkte vi hem till honom och han gjorde middag. Sen dess har jag bara suttit i soffan.. A kollade lite klipp på youtube så jag småkikade jag med, men jag orkar knappt ens anstränga mig alls.

Imorgon ska vi upp runt sjutiden. Mami & papi + farfar hämtar oss strax innan 8 imorgon. Då bär det av ner till skåne. Konstigt nog ser jag knappt fram emot det alls?! Kanske för att vi bara hinner komma dit och åka hem typ, dopet är 13.00 på söndag sen åker vi väl vid tre-fyratiden. Jag vill hinna vara med Milton mer.

Nåja, nu ska jag lägga mig i sängen och koppla av ännu mer. trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni kommer att få det toppen gumman! En riktigt trist, lång bilresa, men du får tänka på att du får träffa lilla Milton :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback