Inte som lovat

Det blev lite shopping åt småbarnen innan vi promenerade till donken för att äta. Efter det tog vi bussen mot Lekslottet! Där blev det inte lite röj, dem var helt galna. Haha. Efter en haltimme typ så tog vi dricka paus och sen röjde dem gärnet igen tills vi skulle fika. Efter fikat var det typ 40 minuter kvar på tiden och dem ville absolut fortsätta..

Tilda kom precis lagom tills vi tänkte börja röra oss därifrån. Men vi fick iaf pratas vid en del:) Sen tog vi en prommis från lekslottet till tumba c istället för bussen och det tog ca 45 minuter. Såå skönt. Moa somnade som en stock i vagnen och sov enda tills vi låste upp dörren här hemma hos mig.

Efter middagen satte vi på Tzatsiki morsan och polisen och sen Tzatsiki vänner för alltid, och den tog precis slut. Så nu har stränga Elin stängt av teven för att ingen av dem lyssnar och nu är det god natt tycker jag! Till och med Moa är vaken fortfarande, attans ungar;) Tur att jag inte är den som ger mig..

Tyvärr så kan jag inte roa mig med att bjussa på bilder, baaaajs, jag har lyckats förlägga kamerasladden någonstans?! Förhoppningsvis hittar min älskling den där hemma hos honom nu annars är det mycket illa. Slarvermee. Iaf så hittar han den så lägger jag upp bilderna imorgon, annars så?...

Fick även äntligen mina skattepengar idag :D Så nu är jag 7500 kr rikare. Haha, inte direkt eftersom jag ska lägga undan i princip allt till fickpengar till Teneriffe:) Det är något jag ser grymt mycket fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback