Kul semestervecka..

Igår kom älskling i ganska bra tid tills jag var klar med middagen, det blev kycklingfilé och äggnudlar:) Och för att citera min älskling "MMMMM fan vad gott, det här är nog det godaste du gjort" Riktigt bra vart det. Han ville till och med ha två matlådor tills idag, haha. Sötnos.

Efter maten tog vi bilen ner till tullinge c för att hyra film och köpa lite gottis. För en gångs skull gav jag mig och A fick välja filmen, vilket ni säkert förstår när ni får höra titeln: young people fucking. HAHAHA. Det var väl inte den sämsta vi sett men nästan, eller igentligen var den bara sjuk. Hela alltihop var stört.

När vi kollat klart på filmen så kom min papi dit så fixade han lite eluttag och sånt åt A. När han var klar satt han kvar o pratade massor och vid tio åkte han hemåt. Då tog vi lite kvällsmacka innan vi kröp ner till sängs:) Mys.

Idag har jag umgåtts med Tess & Filippa:) Det var mysigt och roligt. Vi pratade även om att åka en dagskryssning på torsdag eftersom det är sånt skitväder och jag har semester.. Ska fråga Melissa om jag får ta med Miranda:) Om jag nu hinner få mina skattepengar, annars blir det bara till o vara hemma för min del förmodligen. Får se.

Var hemma hos älsk igen kvart över tre så då började jag med middagen som idag blev korvstroganoff med ris:) Mumsigt. Sen när vi ätit packa vi ihop lite och åkte hem till mig. Nu ska vi precis kolla på Vi hade iallafall tur med vädret. Sen måste jag boka tvättstugan tills imorgon på dagen också, tänkte ta en städar/tvättardag när vädret ändå suger! 

Ska även lägga in alla bilder från Skåne imorgon:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback