Middag med Johanni :)

Igår när vi äntligen fick gå hem vid sex så skyndade jag hem och packa ihop mina saker så kom A och hämta upp mig så åkte vi till honom. När vi kom dit la jag mig på soffan och börja störttjura :P Det var sååå skönt, haha. Men som alltid när jag grinat blir jag supertrött och seg så jag la mig i sängen och somna!! Klockan var inte ens halv nio :O Kan iaf säga att jag kände mig något utvilad imorse och det var inte lite skönt med tanke på hur dagarna är.

När jag kom till jobbet kvart över sju så hade jag redan 8 barn :/ Aldrig hänt förut, och nästa vecka blir det dubbelt för då har (ska) våra småttingar börjat sina ordinare scheman och dem flesta börjar runt 7 på morgonen. Iaf sen vid niotiden kom våra sötnosar och idag var det lite kaosigt, två barn skrek konstant och det lät sjuuukt högt. Lunchen blev en riktig helveteslunch men vilan gick jättebra:)

På eftermiddagen idag fick vi sitta och prata/planera lite.. Vi fick göra om våra ansvarsgrupper för inskolningen också nu mitt i allt bara för att det ska bli jämt för varje, med barn som gråter mycket och så. Men jag fick ha kvar min sötnos iaf:)

Nu sitter jag hemma hos mig på mitt golv med datorn i knät. Jag väntar på att Johanni ska ringa så ska vi äta middag tillsammans i centrum:) Sen ska jag på föreläsningen i hallunda och när den är slut hämtar A mig så åker vi hem till mig och sover. Innan dess ska jag hinna med att duscha också och imorgon öppnar jag så då blir det upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback