Min bror <3

Den 16 augusti fyller min käre bror 25 år. Det är stort. Förhoppningsvis är det fint väder då så att jag o A kan åka ut till landet o vara med och fira honom lite grann, det vore ju såklart mysigt. Men iaf så har jag funderat och funderat på det här med present.. Han betyder och har alltid betytt så enormt mycket för mig, och nu när jag äntligen tjänar egna pengar och så vill jag lägga ut mer också. På något speciellt.

Eftersom han jobbar i stort sett hela tiden nu för att få igång allt såhär i början så ville jag att det skulle bli något han & jag skulle hitta på något bara vi två, och bio är ju inte speciellt klychigt? Inte att få i 25års present iaf :P Sen igår kom jag på att vi kunde gå på musikal. Så jag sökte på musikal på ticnet och fram kom Mamma Mia! 

Jag tyckte det lät jättespännande och kul men sen tänkte jag att det kanske var lite gay att få det som kille? Eller aa kanske inte lika roligt för en kille som tjej? Men A sa att han skulle tycka det var grymt att gå på den musikalen så jag slog till och köpte två biljetter till torsdagen den 28e augusti. Han ska alltså få sin biljett i ett kort i ett kuvert:) Ska försöka komma på något fint att skriva till..

Presenten är såklart från både mig och A men det blir jag & bror som går. Det sena datumet blev så att han förhoppningsvis kan boka om, och låta bli att boka in, möten om han nu har något den kvällen så att han kan gå (nu har han ju iofs inte mycket till val). Pricken över i:et hade vart om syster kunnat komma upp och gå med oss, det hade varit hur mysigt som helst. Men det kanske kan bli till julklapp?




Du är den bästa och du förtjänar det bästa.
Jag kommer alltid att se upp till dig och jag kommer alltid att minnas allt du gjort för mig.
Du finns djupt där inuti mig och just den platsen den kommer alltid att vara bara åt dig.
Tack för allt älskade, underbara bror. Jag älskar dig mer än ord räcker till <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaw :) Det låter kul med Mamma Mia konsert! Ni kommer nog att få det jätteskoj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback