Skåne i mitt hjärta

Jag kan inte sluta tänka på hur underbar vecka vi hade. Skåne är bäst! Allting är perfekt där. Både jag o älskling fick ångest när vi väl närmade oss hemmet i fredags.. Men såklart var det sjukt skönt att få sova i sin egna säng igen!

Allting var iaf bäst med semesterveckan i skåne; syster & familj är ju bäst, vädret var toppen, Olle & Johanna kom, Milton växer så det knakar, Jakobs systrar kom på besök, Leona & Pierre bjöd på middag, vi åt gott, drack gott, gick långa promenader i ett lugnt Tyringe, vi badade & solade, min älskling behandlade mig som en riktig prinsessa, och det bästa av allt: Vi var med varandra och hade det bättre än nånsin! Jag älskar dig enormt Andreas. Tack för världens bästa vecka.

I lördags åkte vi till ikea och dit tog vi med oss Marie:) Sen kom C&M och T också så vi fikade där allihop. Sen åkte vi hemåt o jag fixade järnet med min lägenhet. Vid åtta åkte vi och hämtade Emelie & Johanna så korkade vi upp vinflarrorna hos mig och satt o pratade massor. Lite senare kom även Linda och direkt efter det kom Hasse o hämta oss alla så körde han oss till uttran o festen! Där var det faktiskt trevligt. Bäst var att jag fick umgås med min Johanna igen<3

Vid ett tog jag, Johanna, älskling & Blume en taxi till tbs. Haha. Där intog vi dansgolvet o röjde tills stängning! Då kila vi fyra hem till mig och tyvärr så slutade kvällen skit för min del (usch). Men älskling & Johanna hade haft det bra, dem hade lagat mat o ätit den medans jag var deckad o Blume somnat;) Haha.

Igår var Johanna med oss i stort sett hela dagen. För min del var dagen bajs tills vid två kanske? Då hade jag återhämtat mig en del. Vi åkte o handlade på maxi och sen när vi kom till älskling igen satte vi på Sunes sommar:) Efter den gjorde vi pannkakor till middag o sen tog J en prommis hem och vi åkte hem till mig för att hämta älsks laddare.

När vi kom hem igen satte vi på Wallander, pyramiden. Sen var det dags för älsk att sova eftersom han började jobba idag igen! Moaha. Själv har jag hela den här veckan kvar:D Men ska det vara sånt här bajsväder vet jag inte vad jag tar mig till.. Idag har jag sovit ut, till 12. Sen har jag diskat, plockat och donat lite här. Efter att jag varit duktig tog jag ett låååångt skönt bad! Mys. Nu ska jag börja med middagen så den är klar tills älskling kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback