Skånehelg med dop

I lördags morse åkte vi ner till skåne:) Vi stannade redan efter två timmar och käkade lunch fasst klockan bara var tio, haha. Det var smarrigt iaf så köpte vi lite annan färdkost när vi ändå stannat. Sen blev det ett till stopp efter en timme ungefär då papi inte orkade köra mer så A fick ta över. Då blev det raka vägen hem till syster:)

När vi kom fram blev det massa gos med Milton <3 Han är så otroligt fin, kan tjata om honom hur mycket som helst.. Sen var det dags för middag och så köpte jag o älskling lite gottis till kvällen då vi kollade på Ps I love you med bror & Somayeh:) Efter den filmen ville dem kolla på National Treasure men jag var inte så sugen så jag gick upp och gjorde ordning våran säng sen när jag kom ner la jag mig hos älskling och kolla lite iaf.

På söndagen när vi vakna tog jag Mille direkt:) Vi busa och gosa massvis innan han skulle gå med mormor till farmor, haha. Sen var det bara förbereda sig inför dopet som skulle vara 13.00. Smart som jag är tog jag slut på kamerabatteriet lagom på förmiddagen så jag hann knappt ladda det innan själva dopet, men det räckte för att fota allt iaf:)

Efter själva ceremonin så blev det smörgåstårta och dricka innan vi sa hejdå till alla och åkte hemåt med bror & Somayeh och Pärlan såklart. Vi stannade tre gånger, en gång för att äta på Max:) Sjukt gott. Sen släppte dem av oss hos A och då gick dem med in för att kolla på lägenheten:) 

Efter vi lämnat packningen åkte vi hem till mig för att sova. Jag hann att städa lite medans A kolla Jönssonligan. 

Alla bilder kommer:) Ska bara ta tag i grejen att föra över dem och så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback