Slut på semestern för i år..

Jaha, imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen och nu blir det helt annat. Varken Veronica eller Jörgen kommer att finnas där och jag vet att det kommer att kännas sjukt, tomt på något vis. Det blev lixom så nära mellan oss, vi skrattade och skämtade om helkonstiga saker som man inte gör när man är pedagog på en förskola och har barnen där bredvid.. Haha. FAN. Jag får nog bomba dem med sms och sånt istället om det blir alltför jobbigt!

Gårdagen bjöd på en tripp till maxi med Johanni <3 Jag skulle bara vara sällskap när hon handladed åt sin mor men jag handlade mest:P haha. Fast det var bara sånt billigt, tre tvättmedelskartonger för 95 kr, sköljmedel för 10 kr och sen fyra läsk. Sen kom jag på att hårsprayen var slut och att älsklings hårgele också var rätt tom så det köptes också.

Iaf så körde J hem mig till A sen och han fick en liten present av mig till sin altan som han bygger just nu:D Ett stort blockljus som ska stå där. Han vart jätteglad faktiskt. Sen åkte han o jag iväg till Hornbach ganska direkt. Dit kom även Olle & Johanna så vi pratades vid en stund innan jag & A åkte hemåt.

Johanna kom vid halv sex då åt vi middag som blev kycklingfile, kroketter o tzatsiki :D MUMS. Sen körde vi min älskling till Orre och efter det åkte vi hem o fixa oss. Linda hann komma innan vi var färdiga men vi korkade upp:) Vid niotiden tog vi en taxi till Orres house och då var där en del folk, himlans trevlig vart det även om det typ bara blev soffsitt med massa prat:) Sen mådde min älskling inte speciellt bra så Lopez körde honom hem till mig så han kunde sova och jag stannade med J&L. Vi tog sen en taxi till tbs med Olle, Malmen & Olles kusin:)

Tbs var lika kul alltid tycker jag, hihi. Dansade gärnet tills klockan rullade o då hämtade jag min väska och upptäckte att min älskling inte alls låg o sov hos mig utan Olle hade gått dit, så när jag kom hem satt dem och snackade. Sötisar. Jag joinade pratet tills Olle skulle röra sig då la sig min älsk och sov så kom Johanna strax därefter, vi käkade vitlöksbröd och pratade om kvällen sen la vi oss o sov:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback