Tar det sen

Skriver om helgen senare.. Den var underbar såklart. Milton är världens finaste <3 

Veckans planer;

idag - hem till älskling o myspysa.

tisdag - föreläsning 18-21 i hallunda

onsdag - visning :)

torsdag - Mamma Mia musikalen med bror.

fredag -

lördag - fixa naglarna & kräftskiva


Nu är min rast slut så nu ska jag ta och skriva om dagens inskolningar som gick över förväntan:) Är väldigt imponerad av alla småttingar, dem är helt underbara, fasst dem kan skrika. hihi. Det blir en grymt bra grupp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska ni på för visning? Nu blir jag nyfiken (;

Postat av: elin

mahaa, det är meningen ju! en trea är det iaf;P

2008-08-25 @ 19:02:50
URL: http://el1ns.blogg.se/
Postat av: Christopher!

Hej Elin!

Rasmus pappa här.

Jag tänkte bara säga att vi misstänker att Rasmus har blivit smittad utav svinkoppor.

Så vi ska ringa till läkaren imorgon och förhoppningsvis komma dit på undersökning.



Ringer och berättar imorgon hur det blir iaf.

2008-08-25 @ 21:36:20
URL: http://stopher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback