Tiddas lilleblol

Vi gick runt med M&H och T i centrum en stund, sen ville älskling hem o sova lite så han tog min nyckel och gick. Vi andra gick in på kappahl och där inhandlades en hel del kläder åt den lille bebisen. Hihi. Tilda köpte en stor nalle också åt sin lillebror "måtte köpa nallen lilleblol" sa hon när vi gick i centrum, så gick hon rakt fram till den hon ville köpa och sa att den här ska han få:)

Sen gick jag o Marie in på ica och handlade massa middagsgrejer och så blev det en sväng förbi spaaks för att köpa med lite fika hem till dem. Jag sprang först hem och hämtade presenten åt bebisen och lite annat sen hoppa jag in i bilen och åkte med hem till svärpäronen.

Vid fyra ringde jag o väckte A så kom han upp direkt. Vi packade in oss och T i bilen så körde vi hem till honom och hämtade väskan med lite kläder som min syster plockat ihop till C&M, om dem fick en kille vilket dem fick;) Sen åkte vi tillbaka till M&H och då hade dem fixat middagen så vi satte oss o åt kött, kroketter, bea och sallad. MUUMMAA.

När vi ätit klart sa Tilda direkt "måtte åka lilleblol nu, ge keten!" Så vi plockade snabbt ihop sakerna och sa hejdå till M&H så åkte vi hem till bremora. Lillebror var ju helt sjukt söt, och liten:) Tilda höll honom så sjöng hon lillekatt och pussa honom om och om igen o sa "älkar dig lilleblol" då gick pappaMicke därifrån för tårarna börja komma fram;) Helt sjukt sött var det..

När vi gosat en bra stund med den lille knodden sa vi hejdå och begav oss mot bilen. Stannade på gulan och hyrde film, såg precis klart den ena som älskling valde. Okej men inte så värst bra:P Jag valde en film också så funderar på att sätta på den nu faktiskt. Sen blir det sängen och sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback