Två år och sex månader

Igår var det den 18 och det var med andra ord min och Andreas två och ett halvt års dag:)

På jobbet fick vi tio nya småpluttar som var sjukt söta och mysiga. Allting kändes jättebra med dem och även idag gick det grymt bra för dem. Ena killens pappa kila till och med iväg en stund redan idag:)

Anyway så efter jobbet så åkte jag, mams och paps till kungens kurva. Där blev jag ägare till en systemkamera:) Det blev canon eos450D plus väska, stativ och 8gb minneskort:D wiiiiieeee. Ska försöka hitta blixten jag vill ha nu bara så är jag helnöjd. Senare småsmåningom blir det även ett objektiv. Mams & paps betalar iaf blixten åt mig:D

När vi stog i kassan ringde min älskling o sa att han var utanför så jag sprang ut till honom och åkte med honom till elgiganten:D Sen skulle vi åka till clasohlssons men dem hade stängt så då sa vi hejdå till mams&paps och åkte hemåt. Hem till mig och åt lite middag sen kolla vi teve innan det var dags o sova<3

Nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk:( Bajsdåligt. A kommer snart då ska vi äta lite mat innan vi ska åka och storhandla mat. Det behövs kan jag ju säga, speciellt hos honom. Sen får jag se om det blir så att jag åker med och sover hos honom eller inte, är rätt sugen på att leka med kameran;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback