Alla hjärtans dag

Idag är det den där överskattade dagen som alla skriver och pratar om! Jag tycker att alla hjärtans dag är överskattad, trotts att jag har en person att vara med. Jag förstår inte varför det ska vara sån uppståndelse över den här dagen? Men visst är det gulligt med blommor, choklad o hjärtan.

Lik som förra och förr förra (ja fyra dagar innan vi blev ett <3) alla hjärtans dag så har ju jag en underbar pojkvän att  s p e n d e r a  dagen med:) Förra året köpte vi en smarrig middag som vi gjorde tillsammans och sen åt, vi bara hade en mysig dag på tu man hand sådär. Idag blir det likadant som förra iprincip. Igårkväll bestämde vi att vi ska äta kycklingfilé & crisscuts med bea och sallad till middag - mums.

Sen blir det antagligen så att vi åker en sväng o hyr en bra film och sen myser med varandra. Men jag har en önskan om att åka till ikea och inhandla drapperi också så det kanske blir så att vi roar oss med det på alla hjärtans dag! Men varför inte!?

Om det inte blir ikea idag så blir det en sväng dit imorgon eller lördag förmiddag, då ska jag även göra ärende på systemet;) Höhö. Jag tycker det är skitkul att gå där, folk kollar verkligen lite extra sen får dom up in their faces när jag kan kila ut därifrån med min alkohol!

Men nu ska jag dammsuga så det är helt rent tills min partner kommer, haha!

Trevlig alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback