Äntligen!

Äntligen, äntligen. Nu har jag sett min systerson in real. Det är helt obeskrivligt, jag har legat och bara tittat på honom hur länge som helst, tårarna börjar nästan rinna för att jag är så stolt! Men jag kan inte riktigt inse att han verkligen finns ändå. Att min syster verkligen har tryckt ut honom, men det är ju verklighet. Tack o lov:)

Han är sötare än jag föreställt mig. Han har hur mycket hår som helst, inte konstigt att syster hade sån halsbränna jämt;) Han kan ha frisyrer redan nu, snyggingen. Hihi. Han var vaken när jag kom och somnade inte förrän vi var på väg ut på promenad. Han sover fortfarande, just nu bredvid mig i liften från vagnen:)

När syster skulle byta på honom kissa han på henne två ggr :D HAHA. Sen la han värsta brakisen och så kom det massa bajs, trevlig systerson man har;) Men han låg ju ändå på skötbordet så han är ju duktig.

Resan hit gick jättebra. Jag sov i stort sett hela vägen:) Men fick åka baklänges så mådde lite illa till och från och kunde absolut inte få i mig något fasst magen kurra högt som bara den. Men jag får ju åka framlänges hem iaf!

Nu ska jag lägga mig o vila en stund. Ikväll kommer Leona, Pierre och vovvarna hit på middag så då vill jag vara pigg:) Jakob har redan lagt köttet i marinad och nu är han ute på gården och vårstädar (i frebruari?) haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback