Att spendera pengar

Ja det är något jag är grymt bra på! Idag när jag slutade så hämtade min käre far mig på jobbet och körde mig till skärholmen! Där släppte han bara av mig och åkte hemåt igen, gullig som han är<3 Jag strosa runt lite och fick med mig en klänning o strumpor därifrån:) Gick en promenad till kungens kurva där jag mötte upp Andreas som kom direkt från jobbet. Jag köpte Photoshop och sen kollade vi på massa annat..

När vi kom till heron var båda lagom hungriga så det blev mat från Panda Exspress:) Supersmarrigt. Sen avsluta vi vår sväng med att gå in på Mediamarkt, där köpte jag ny singstar skiva och så köpte vi en cdskiva att lyssna på i bilen nu när det är lite bättre ljud än innan;)

Sen var klockan lite för mycket än vad A räknat med, han skulle gå på is 17.30 och 17.21 släppte han av mig i centrum, haha. Jag kila in på h&m där jag plockade på mig en bh (som kan bli bandlös), trosor och sen i kassan fick jag den älskade skjortklänningen som jag bokat ;D Ibland får även jag ha tur!

Jag avslutade min runda med att köpa födelsedagspresent åt min mami som fyller år imorgon, skottår;) Det blev en blus och blommor från interflora som hon redan fått! Jag ska nämligen åka hem till A strax och sova där och imorgon så tror jag inte vi ses så mycket så jag tog det säkra före det osäkra och grattade henne redan idag<3

Nu har jag packat ner lite kläder och väntar på att Andreas ska ringa o säga att han är här om 5 minuter, haha. Vi ska stanna till på gulan (vi gjorde inte det igår för klockan var för mycket) och hyra Råttatouille om den finns och så blir det väl någonting gott också:)

Imorgon slutar jag 13.30:) Då ska jag ner till centrum o köpa något att "föra" på och sen klacka om två par skor tänkte jag. Har även en trisslott att lösa in som jag vunnit hela 50 kr på, woohoo! Sen blir det hem o vila (I think) och sen börja göra sig redo för kvällen, och den ska jag spendera med en massa härliga människor på vårt älskade Coloseum:) Haha.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback