Biljetter och babyshopping

Nu har jag hämtat ut mina biljetter :) Det var trevlige Emil som jobbade så jag slapp skämmas, hade ju ingen aning om hur man skulle säga eller sådär hade bara ett nummer (okej låter inte som världens grej men aa jag har aldrig hämtat ut biljetter förut och dem sa inget om hur,var,när man skulle det) med mig. Nu ligger dem iaf här!

Innan jag hämtade dem var jag inne på h&m och shoppade åt Milton:) Det blev två bodys med långa ärmar, en vit och en grönaktig, mysbyxor i samma grönaktiga färg och även en myströja i samma. Kommer vara superfint på:) Tog i 62 eftersom han nu har 56 och dem växer ju snabbt;P

Sen gick jag in på ica och handlade inför morgondagen. Kom på att jag inte kunde storhandla idag, Andreas jobbar över och åker direkt till träningen sen och papi repar idag och jag kan inte ta mig hem med allt som ska handlas själv.. Tar det på tisdag istället:)

Nu sitter jag o halvsover, tror jag ska åka ner till centrum strax igen, haha. Men ska då möta upp mami för att äta middag och köpa några gympaskor som jag kan använda nu i slask/regnvädret som ändå är lagom snygga.. Jag har inte fått tag i henne ännu så vet inte säkert hur det blir dock. Annars ska jag ta en tupplur som jag gjorde igår, det var riktigt skönt!

Vet fortfarande inte hur jag gör ikväll men Andreas tränar till halv nio så har ett tag på mig att bestämma;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback