Bra uppdatering

Gud nu blir det många inlägg idag, men vissa dagar har man mer att skriva än andra.. Idag hade jag mycket, eller iaf mycket tid till att blogga. 

Mitt under mitt sköna soffchill kom jag på att jag måste diska det från i förrgårs middag (haha) och det från min middag idag, så att det är sådär skinanded rent till imorgon. Jag hade som vanligt ingen lust men jag tvingade mig själv och gjorde det! Så det ska bara plockas in nu innan jag lägger mig i sängen.

Efter diskningen tog jag en skön dusch. Välbehövd:) Nu är allt förberett inför imorgon så jag kan krypa ner i sängen när som helst och somna för natten, super! Jobbar 8-16.30 imorgon. När jag slutar ska jag promenera hem till mig och där har förhoppningsvis min pojke middagen klar;D Han ska göra fläskfilé, kroketter och sallad -MUMS.

Sen ska han på träning så då ska jag fråga min papi om han kan köra ner mig till willys så jag kan bli av med mina pantflarror och handla lite smått inför tågresan, dricka och något gott att mätta hungern (som jag typ aldrig får när jag "reser") med. Är framme i Hässleholm 10.00 (om det går som det ska) och där ska Jakob hämta mig:)

Åter till imorgon; Sen kommer Andreas tillbaka hit efter träningen men då blir det typ bara sova eftersom vi (iaf jag, men han ska kanske köra mig till tåget) måste upp kvart över fem :O Men jag tror inte jag kommer tycka det är så jobbigt för jag bokade ju biljetten själv och ville åka så tidigt så jag fick hela dagen att nyttja hos syster:)

Nu kollar jag på Kustbevakarna, helt fast i det alltså. Ska se klart det o sen krypa till sängs! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback