Dag två i skåneland

Imorse blev det frukost och sen ut o gå i en timme:) Promenaden var grymt skön, solen lös hela tiden vilket gjorde det så mycket mysigare! Leona, Pierre o vovvarna gick också med så det var tre hundar, fem personer och en barnvagn:) I augusti har även L & P fått sin bebbe så då när dem ska ut tillsammans allihop får resten av tyringe hålla sig borta, haha.

Efter promenaden skulle Jakob äta frukost och syrran plocka lite, då vaknade lillplutten upp så vi låg o mös på soffan:) Sen la jag han i babygymmet så låg jag o bara kolla på honom jättelänge.. Han höll mitt finger och emellanåt prata han massor. Så jävla söt.

Nu har jag o sis precis varit iväg och handlat en snabbis. Milton, Jakob o Aicha har kollat på tv;) Snart kommer Linas gamla kompis Elin hit med sin pokjvän och efter det ska vi kila ner till Vera och Becca som fortfarande bor hemma;D (Miltons farmor o faster) Där blir det middag men sen blir det inte allt för sent hem eftersom jag ska hinna ta ett bubbelbad. Har fortfarande inte gjort det ännu när jag varit här men ikväll ska det bli av:)

En bild från vår härliga sömnstund igår. hihi

image279

Det kommer inte vara lätt att åka hem imorgon:/ Men förhoppningsvis dröjer det inte länge innan nästa gång vi ses, Andreas har ringt flera ggr både igår och idag och han har sagt att han vill hit också så vi ska nog kolla biljetter redan i veckan:) Han hade köpt nån present där hemma också till Milton, söt du är älsko <3

Jag vill inte åka hem. Jag vill bo här.

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe så gulligt. Sådär skulle Filippa också alltid sova på mig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback