En powernap nuuu

Nu är jag hemma igen. Jag köpte en svamp, en pensel, en nagelfil och nivea rengöringsgel. Sen kikade jag runt efter något att ha på mig ikväll men jag hitta ingenting så det får bli någon kombination som jag redan har här hemma. Jag hittade dock en parkass i grönt som det var halva reapriset på och den fanns kvar i min storlek, jag kunde ju inte låta bli att köpa den då för ynka 149 kr. En jacka går ju alltid åt;)

På bolaget köpte jag fem cider:) Sen har jag lite annat smått här hemma som jag kan ta om jag så skulle vilja och behöva men det tror jag nog inte. Höhö. Jag fick visa legg idag också, maha. Hon var riktigt seg och kolla på det i en evighet?! Mupp. Eftersom jag även handlade kvällens middag så kom pappsen o hämta upp mig sen:)

Nu ska jag ta en powernap en stund så jag blir extra taggad inför kvällen;D Och får extra krafter. Men som vanligt när jag vill somna går det säkert inte.. Hoppas det går nu för jag skulle behöva nån timmes nap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback