Finally, thanx dad

För typ nån månad sen fick jag en frys av C&M som dem ställt ner i sitt förråd för att dem inte ville ha längre. Det var det enda som saknades för mig eftersom att när vi köpte mitt kök så var det en kyl med men ingen frys, men en frys är fan välbehövd så jag är glad att jag fick en utav dem. Först idag har min papi kopplat in den (dem hade tagit bort stickgrejen från sladden så det behövdes en ny där) äntligen=D

Så imorgon kan jag storhandla:) Alltså nu har jag ju fått handla för en dag bara så jag har ju nästan handlat varje dag och det suger att behöva göra det! Nu kan jag äntligen köpa hem massa olika mat och frysa in och sen bara ta fram - perfekt ju. Samma sak med bröd, då håller det längre och är goare.

Angående min att ta tag i lista så har jag endast tagit tag i en sak, dåligt Elin. Det var att gå in med tvätten och då passade jag även på att ta ut det nytvättade:) Men det andra måste jag ta tag i så snart som möjligt (imorgon?). Efter jobbet imorgon ska jag kila ner till centrum och hämta ut mina biljetter:) Ska då även passa på att handla mat, wie. Tänkte såklart också handla något till lilla Milton att ha med mig men när jag pratade med syster idag sa hon att han hade sjukt mycket kläder och hon inte ens trodde han skulle hinna använda allt.. Så jag får se hur jag gör. Något vill jag ju ha med men en pyamas (vad han behövde) känns inte så kul att köpa :p

Nu ska jag förbereda inför morgondagen och sen krypa i säng.. 6.30-14.30 imorgon, förhoppningsvis kan jag gå 13.30:) Sen kanske jag ska spendera natten hos A imorgon, vi får se. Var typ över två veckor sen sist jag var hos honom, men han har ju varit här nästan varannan natt iaf och jag trivs så bra i mitt egna "hem" så det känns inte som att det är jätteviktigt att sova där.

nattiiiiiinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback