Förfest, TBs, efterfest

Jag kan inte säga annat än att gårkvällen vart lyckad:) När jag o Emmi satt igång med pimplandet hörde min käre vän Öhman av sig så han kom och hämta oss vid nio här hemma så åkte vi hem till hans place, som var en jättefint o mysig etta:) Där satt Puusti o Rådbjer och spela tvspel.

Som tur var hade vi med oss två skivor så vi körde igång dem, satt igång snacket, fick grabbarna att dumpa spelet och hade det urtrevligt:) Även om några körde dryg sm mot varandra, haha:D Sen var det dags att röra sig mot TBs, vi tog 18 över 11 tåget till tumba och väl inne på TBs var det precis som alltid annars as kul! Och massa folk man inte träffat på jättelänge, det är verkligen kul!

Efter typ tio minuter dök Andreas upp med Sean o co. Haha, snacka om att inte kunna hålla sig borta.. Sen flöt kvällen på, mest på dansgolvet för min och Emmis del med lite dricka hit och dit! Grymt bra drag och Cämi var även där också vilket var roligt.

När det var dags för stängning tog den typ en halvtimme innan vi kom ut o så, sen tog jag, Andreas, Sean, Emmi, Puusti och Öhman en taxi till Rickie;D Vi kom dit vid tre och det var as bra drag där då, lyckad fest med andra ord. Haha. Efter en timme ville jag dock röra mig hemåt så jag beställde taxi. Vi släppte av A hemma hos sig och Ö i tumba sen åkte jag o Emmi vidare hem till mig, hon var så full att hon satt o gunga i min säng medans jag åt mackor:) HAHA. Fyllekajjan!

Sen somna vi eller iaf jag väldigt snabbt. Vaknade imorse vid elva, endast lite huvudvärk. Skönt! Somnade sen om och vaknade vid ett igen, då var jag tvungen att gå upp eftersom jag har min roliga barngympa.. Emmi har haft mindre trevligt såhär på förmiddagen, AHA. Gud vad jag älskar skadeglädje. Sen åkte hon hemåt vid två och jag ska nu alldeles strax åka ner till barngympan!

Efter den blir det hem o duscha, slappa och slappa ännu mera. Tror att kvällens middag blir donken, jag är sjukt sugen! Andreas ska komma hit och lägga klart golvet inne i huset och sen ska vi såklart kolla på Singing Bee:) Tidig sänggång ikväll kan jag säga..

Måste avsluta med att säga att jag äntligen fått bild på min älskade systerson =D HAN ÄR SÖTAST!

Kommentarer
Postat av: emelie

Fyllekajjan har fått i sig rostmackor och en liten pizza nu :D så nu är hon på g igen vaaa;) hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback